האם אתם כבר מופיעים בעמוד הראשון בגוגל?

האם אתם נהנים ממוניטין חיובי באינטרנט?
האם אתם מרוצים מאיכות הפניות שאתם מקבלים מהאינטרנט?

שיטת ה- Triple Jump של תיקשורים היא כלי שיווק דיגיטלי רב עוצמה שאנחנו מעמידים לרשותכם. צפו בסרטון ותבינו מה אתם יכולים לקבל מאיתנו.

 

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

שיטת ה - Triple Jump של תיקשורים מוכחת ומדברת בשפת התוצאות. אתם מוזמנים לצפות כאן למטה בנתוני תוצאות של חלק מלקוחותינו. 

תוצאות שהשגנו ללקוחותינו בתוך חודש!

גם אתם יכולים ליהנות מכלי שיווק דיגיטלי מצוין של גוגל שמעניק לכם "שטח נדל"ן" בעמוד הראשון בגוגל, מאפשר לכם להציג כרטיס ביקור מכובד ולצבור מוניטין חיובי, שרק יכניס לכם עוד ועוד תנועה ועוד ועוד לקוחות. שם המשחק הוא עבודה מקצועית בכלי שלא רבים מכירים ולא רבים מפעילים בצורה מקצועית. אנחנו יודעים לעשות את זה ולנפק תוצאות. אם גם אתם רוצים ליהנות מהידע והניסיון שלנו מלאו פרטים כאן למטה ואנחנו נחזור אליכם עם כל המידע על חבילת השירות שלנו.

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

מיקומים בעמוד הראשון בגוגל השגנו ללקוחותינו תוך חודש ימים מתחילת הטיפול בשיטת ה- Triple Jump. לקבלת כל המידע על החבילה, מלאו פרטים כאן למטה ואנחנו נחזור אליכם.

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.

מה נותן לעסקים המיקום בעמוד הראשון בגוגל?

זה לא מקרי שכולם מבקשים להגיע לעמוד הראשון בגוגל. כמנוע החיפוש המוביל בעולם, מיקום טוב בתוצאות החיפוש מבטיח תנועה לאתרים, עמודי נחיתה או ישירות למספר הטלפון. לכן, שיווק דיגיטלי מכוון בעיקר להשגת מיקום טוב בגוגל. הבעייה היא שהתחרות על המיקומים הולכת וגוברת כל העת. כמות המיקומים לא משתנה. העמוד הראשון בגוגל מסוגל להכיל כ- 15 תוצאות חיפוש. חלקן תוצאות חיפוש אורגניות וחלקן ממומנות, ואם אתה לא שם אתה לא קיים.

תפסת מרובה - לא תפסת

גם גוגל עצמה הבינה שהתחרות על המיקום בעמוד הראשון הופכת לבלתי אפשרית. המשמעות, מבחינתה, עלולה להיות אובדן הכנסות מפרסום. שכן, בעלי עסקים לא יהיו מוכנים לשלם כל מחיר כדי להגיע לעמוד הראשון. בשלב מסויים זה יפסיק להיות משתלם.

זו הסיבה שגוגל יצרה כלים ודרכים להתמודד עם המציאות של תחרות גוברת על מיקום מוגבל. אנחנו מבינים היום שהגישה של "תפסת מרובה לא תפסת", היא הגישה הנכונה בקידום בגוגל. על סמך הגישה הזו פיתחנו שיטת שיווק, שמספקת תוצאות מהירות וטובות.

איך משתלטים על העמוד הראשון בגוגל?

ההתייחסות למיקומים בעמוד הראשון בגוגל, מקבילה להתייחסות לשטחי נדל"ן. מי שכבש מקום בתוצאות האורגניות מחזיק למעשה סוג של "שטח נדל"ן" אינטרנטי בבעלותו. הבעלות מוגבלת. היא קיימת כל עוד האתר איכותי יותר ורלוונטי יותר מאתרים מתחרים. ברגע שהאלגוריתם של גוגל משתנה כדי להבטיח תוצאות חיפוש איכותיות יותר לגולש - קיים תמיד הסיכוי שתוצאות אורגניות מסויימות יפנו את מקומן לתוצאות אחרות.

"שטחי נדל"ן בגוגל"

אבל עדיין, קיימת אפשרות שעסקים מסויימים יחזיקו מספר שטחי נדל"ן כאלה ויגדילו בכך את הסיכוי להפוך גולשים המחפשים משהו ברשת ללקוחות. זה עשוי לקרות אם מישהו מחזיק ב- 2 אתרים שונים. זה עשוי לקרות אם מישהו מחזיק בנכסים אינטרנטים נוספים כמו סרטוני וידאו מרובים בתחום מסויים. זה עשוי לקרות כשמשהו מחזיק בשטח נדל"ן אורגני בעמוד הראשון ולצידו מפרסם בגוגל Ads. וכיום האפשרויות התרחבו במובן מסויים.

מי שעובד חכם ומשקיע בשיווק דיגיטלי - עשוי למצוא את עצמו גם עם 3 שטחי נדל"ן בעמוד הראשון בגוגל ואפילו יותר. יש לנו רעיונות איך עושים את זה.

למי זה מתאים?

למי שרוצה להגיע במהירות לעמוד הראשון בגוגל
למי שרוצה להופיע על מפות גוגל
למי שאין לו תוכנית שיווקית
למי שרוצה להתחיל לעשות שיווק ולהגיע לתוצאות מהירות
למי שמבקש להשיג יותר לידים
למי שאין לו אתר אינטרנט
למי שיש לו אתר ואין לו מספיק כסף לצורך קידום אתרים
למי שרוצה לעשות שיווק באינטרנט
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
זוג דולפינים בקפיצה מושלמת - המחשה לקפיצה בגוגל

קפיצה במיקום בגוגל

קפיצה משולשת - בגוגל, ביחסי ציבור ובאיכות הפניות

קפיצה ביחסי ציבור

שחקן מטביע כדורסל - המחשה לקפיצה באיכות הפניות

קפיצה באיכות הפניות