תקנון ותנאי השירות

מבוא

אתר קופירייטינג (להלן: "האתר") מופעל ע"י תיקשורים (להלן: "העסק") ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת שירותי קופירייטינג וקידום באינטרנט, שעיקרם פתיחת כרטיס ביקור אינטרנטי באפליקציית גוגל לעסק שלי/מפות גוגל, העלאת ביקורות אותנטיות של לקוחות אמיתיים של מזמין השירות (להלן: "הלקוח") ומתן שירותי קופירייטינג לפוסט חודשי, שיעלה בתוך כרטיס הביקור של גוגל (להלן: "השירות") בהתאם לפירוט המופיע באתר.

האמור בתקנון זה בלשון זכר הינו לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.

הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.

עצם רכישת השירות באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בין הלקוח לבין העסק.

תנאי השירות

מיד לאחר ביצוע התשלום יישלח אליכם מייל ראשון ובו תצטרכו למלא את הפרטים הנדרשים להקמת כרטיס בגוגל מפות/גוגל לעסק שלי. אנו מתחייבים ליצור עמכם קשר ראשוני תוך 3 ימי עסקים על מנת לקבל מכם אינפורמציה מתאימה לכתיבת תוכן שיווקי בתוך הכרטיס.
פתיחת הכרטיס ותהליך אימות גוגל יבוצעו תוך כשבוע ממועד הרכישה.
בתהליך אימות טלפוני על ידי גוגל - ולאחר העברת קוד האימות של גוגל אלינו - יתבצע פרסום הכרטיס תוך 10 ימי עסקים.
בתהליך אימות באמצעות גלויה מגוגל - ולאחר העברת קוד האימות של גוגל אלינו - יתבצע פרסום הכרטיס תוך 10 ימי עסקים.
פוסטים יוחלפו מדי חודש תוך שבוע מהודעת גוגל על מועד פקיעת הפוסט החודשי.

הרכישה באתר

האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של השירות באמצעות האינטרנט.

ניתן לרכוש את השירות באתר בכל עת שבה העסק פעיל ו/או מפעיל קמפיין פרסומי, הנגיש לרכישת השירות באופן מקוון.

הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי.

מחיר השירות באתר כולל מע"מ

העסק שומר לעצמו את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת השירות בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר על פי שיקול דעתו.

מדיניות ביטול עסקה

ביטול ביוזמת הלקוח

ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום ביצוע העסקה באמצעות פניה טלפונית לטל. 050-5528935 או לטל. 050-7638701

או בדואר אלקטרוני office@bikoret-bona.co.il. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת דואר אלקטרוני מהעסק, המאשר את הבקשה לביטול העסקה. 

עם ביטול העסקה ייסגר כרטיס העסק בגוגל וכל המידע המצוי בו ייעלם מרשת האינטרנט מבלי שללקוח ו/או למי מטעמו תהיינה טענות ו/או דרישות ו/או תביעות מכל מין וסוג שהוא כלפי העסק ו/או מי מטעמו בקשר לביטול השירות.

ביטול ביוזמת העסק

במקרה בו לאחר רכישת השירות התברר לעסק כי לא תתאפשר אספקת השירות בגין אילוצים של העסק ו/או שינויים שנעשו על ידי גורם שלישי, שאינם מאפשרים יותר, או אינם מאפשרים באופן זמני ו/או מייתרים את מתן השירות ו/או מכל סיבה אחרת, לא יהיה העסק מחויב לאספקת השירות. העסק יעדכן את הלקוח, בהתאם לפרטי ההתקשרות שנמסרו על ידו בעת הרשמתו באתר האינטרנט, ויציע לו לקבל את השירות במועד אחר, ו/או לקבל את כספו בחזרה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו ביצע הלקוח את רכישת השירות. במקרה כאמור, ללקוח ו/או למי מטעמו לא תהיינה טענות ו/או דרישות ו/או תביעות מכל מין וסוג שהוא כלפי העסק ו/או מי מטעמו בקשר לביטול השירות.

אחריות ושירות

השירות מותנה בקבלת מידע מפורט מהלקוח, בהתאם להנחיות המפורשות שיישלחו אליו על ידי העסק.

עצם רכישת השירות תהווה הצהרה מצד הלקוח כי ידוע לו שעיכוב במסירת נתונים ופרטים אלו יעכב ואף ימנע את מתן השירות.

במקרה כאמור, ללקוח ו/או למי מטעמו לא תהיינה טענות ו/או דרישות ו/או תביעות מכל מין וסוג שהוא כלפי העסק ו/או מי מטעמו בקשר לאי מתן השירות או בקשר למתן שירות חלקי או בקשר לאי עמידה בלוחות הזמנים.

העסק מתחייב לתקן את פרטי הלקוח המופיעים בכרטיס הן בשל טעות שביצע העסק או מי מטעמו בהזנת הפרטים והן בשל שינויים בפרטי הלקוח עד 3 פעמים במהלך שנת השירות ותוך 5 ימי עסקים ממועד הפנייה למחלקת השירות באמצעות מייל: office@bikoret-bona.co.il. תיקונים בתום שנה ממועד רכישת השירות ייעשו בתשלום נוסף או יבוצעו ישירות על ידי הלקוח.

אימות גוגל

השירות מותנה בתהליך אימות על ידי גוגל, שעשוי לקחת זמן ומחייב שיתוף פעולה מצד הלקוח. במקרה של אי שיתוף פעולה מצד הלקוח בנושא אימות גוגל, לא יוכלו להיות ללקוח ו/או למי מטעמו טענות ו/או דרישות ו/או תביעות מכל מין וסוג שהוא כלפי העסק ו/או מי מטעמו בקשר עם מתן השירות.

עצם רכישת השירות תהווה הצהרה מצד הלקוח כי ידוע לו כי לאחר פתיחת כרטיס העסק בגוגל, הכרטיס פתוח לכתיבת ביקורת מצד כל אדם הצופה בכרטיס באמצעות האינטרנט וכי העסק אינו נושא באחריות לביקורות אלו.

עצם רכישת השירות תהווה הצהרה מצד הלקוח כי ידוע לו כי לאחר פתיחת כרטיס העסק בגוגל, הכרטיס פתוח לקבלת מידע מגורמים שלישיים, וכי העסק אינו נושא באחריות למידע זה.

עצם רכישת השירות תהווה הצהרה מצד הלקוח כי ידוע לו כי הצגת פרטי הכרטיס בגוגל תלוייה באלגוריתמים של חברת גוגל ובמדיניותה וכי העסק אינו מתחייב להצגת הכרטיס בתוצאות החיפוש ו/או להצגת פרטי הלקוח במשבצת תוצאות החיפוש על בסיס גיאוגרפי במנוע החיפוש של גוגל.

עצם רכישת השירות תהווה הצהרה מצד הלקוח כי ידוע לו כי הצגת פרטי הכרטיס במפות גוגל מותנית במדיניות חברת גוגל והכי העסק לא יהיה אחראי לשינויים במדיניות זו.

העסק לא יישא באחריות לכל מידע ו/או נתונים, שיימסרו על ידי הלקוח לצורך ביצוע השירות.

הלקוח מתחייב להעביר לעסק אך ורק קבצי תמונות ומדיה בבעלותו. באישור תקנון זה מצהיר הלקוח כי אינו מפר זכויות יוצרים של גורם שלישי.

אבטחת מידע ופרטיות

העסק מתחייב כי לא ייעשה שימוש בפרטי המידע המועברים לו, אלא לצורך מתן השירות בלבד וכי לא יעביר פרטים אלו לגורם שלישי.

בלחיצה על כפתור "שלח" יש משום מתן הסכמה לעסק או למי מטעמו לעשות שימוש בפרטי המידע המועברים אליו, על מנת לספק ללקוח מידע על השירותים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על שירותים נוספים של העסק. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע זה למטרות סקר שוק ולקבלת משוב. הלקוח יכול בכל עת לבקש להסיר את פרטיו מרשימת התפוצה של העסק, במייל: office@bikoret-bona.co.il האתר עומד בתקן PCI-DSS בכל הנוגע לאבטחת מידע עסקי ברשת.

קניין רוחני

כל זכויות הקניין הרוחני באתר תיקשורים הינן רכושו הבלעדי של העסק.

אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם העסק.

דין וסמכות שיפוט

פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך במחוז תל אביב-יפו, תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.

דילוג לתוכן