החשד הראשון - גוגל

יש מי שמשחר קיומם באינטרנט לא נחו משיווק דיגיטלי. הם לא מפחדים מפרסום בגוגל. הם יודעים מה זה מילת מפתח. הם מכירים את מערכת אדוורדס וגילגלו כבר קמפיין אחד או שניים בחייהם. אבל יום בהיר אחד, הם מגלים שלא על האדוורדס לבדו יחיה האתר. יום בהיר אחד הם מגלים שהמודעות שלהם כבר לא מופיעות בגוגל. קמפיין המודעות שלהם - משגר להם הודעה למייל, או משאיר להם הודעה בחשבון, שהמודעות אינן מוצגות. הסיבה? טריוויאלית. פג תוקף כרטיס האשראי. התגובה האוטומטית היא להיכנס לתוך החשבון כדי לספק לגוגל פרטי כרטיס אשראי חדשים.

אז מאיפה מגיעות הפניות?

שנייה לפני שפרטי האשראי החדשים עולים לחשבון, שם לב מי ששם לב, שהחשבון מושבת כבר זמן מה. במקום לפעול על אוטומט - הוא שואל את עצמו: אז מאיפה מגיעות הפניות אליי? אם הפרסום לא עובד - הרי שיש גישה אל האתר בדרכים אחרות.

החשד הראשון

החשד הראשון נופל על התוצאות האורגניות. אולי האתר התקדם מסיבה נעלמת אל העמוד הראשון בגוגל. אז מה עושים? מריצים חיפוש. בודקים מילת מפתח אחר מילת מפתח. ומה מגלים? מגלים שלא. האתר מדשדש אי שם בעמודים הפנימיים של גוגל. לא משם צומחת הישועה.

החשד השני

החשד השני נופל על פייסבוק. יש מי שפועלים במדייה הזו בדבקות. להם יש ציפייה טבעית שהפעילות הרצופה תניב הצלחה. הרוב פועלים בה בתדירויות משתנות. חלקם לא פעילים בה בכלל. אבל בהעדר דרך להסביר את המשך הפניות דרך האינטרנט הם מהמרים על "נס-בוק". כשהם בודקים הם מגלים שאין נס.

החשד השני - טביעת אצבע של פייסבוק

החשד השלישי

החשד השלישי הוא שמשהו התפספס בבדיקה הראשונה. חוזרים לגוגל. מריצים חיפוש. לפתע פתאום התמונה מתבהרת. קיימת תוצאת חיפוש אבל היא לא של האתר. היא נמצאת במשבצת הקידום הלוקאלי, תחת מפת גוגל. העסק התחיל להופיע בתוצאות של גוגל לעסק שלי. התעלומה נפתרה.

החשד השלישי: גוגל לעסק שלי

מה עושים עם זה?

אחרי שזוהתה המטרה - עולה השאלה. מה עושים עם זה? האם ניתן לפתח את הקידום באמצעות גוגל לעסק שלי? האם יש אפשרות לעבוד מקצועית בתוך גוגל לעסק שלי? אז קודם כל התשובה היא שכן. יש מה לעשות. כדאי לעשות. אפשר לעבוד מקצועי בתוך גוגל לעסק שלי. אפשר לשפר מיקומים ומופעים. אפשר לעבוד חכם. אפשר לנצל את המדיה עד קצה גבולותיה. בשביל זה אנחנו כאן עם שלל חבילות שירות לפעילות בגוגל לעסק שלי.

זה אורגני. זה ממוקד. זה חכם. וזה זול יותר משמעותית מפרסום בגוגל. והכי חשוב: תמיד ניתן לשלב בין שימוש בגוגל לעסק שלי לבין פרסום בגוגל ועדיין לחסוך בהוצאות על שיווק דיגיטלי.

השאר תגובה





דילוג לתוכן