זה היה אחר צהריים קר לפני כשנה, דקה לפני השלג הראשון של הכריסטמס, כשיצאנו למסע חקר ושופינג רגלי ברחובות מנהטן. כיתתנו רגליים שעות ארוכות עד שהגיעה השעה לארוחת צהריים ממש מאוחרת. כשתי חובבות סושי מושבעות קיווינו לאתר סושי כשר בקרבת מקום. זה הוביל אותנו לאחת החוויות היותר כיפיות שהיו לנו באותה נסיעה. הפוסט הזה נכתב באיחור רב, כי למרות שהבטחנו לעצמנו להיכנס לכתוב ביקורת, דחינו ודחינו, ושכחנו. אח"כ כבר התקשנו לאתר את המקום שאליו הגענו אז, בחיפוש מישראל. אבל הכלל: יגעתי ולא מצאתי אל תאמין - עבד כאן שעות נוספות. עכשיו כשרצינו לתאר את המפגש שלנו עם מערכת גוגל לעסק שלי מעבר לים - התאמצנו יותר. זה הצליח.
סושי במרחק 0.5 מייל
אז איפה עצרנו? אה, כן. עצרנו באחד מרחובות מנהטן כדי לכתוב במנוע החיפוש של גוגל את המילים הנכספות: kosher sushi. התעלמנו מכל תוצאות החיפוש למעט ה- 3 שהופיעו תחת מפת גוגל. התבוננו רק בהן: סושי אחד במרחק 1.5 מייל, סושי אחר במרחק 0.72 מייל וסושי אחד במרחק 0.5 מייל. לא חשבנו יותר מדי ושמנו פעמנו אל הסושי הקרוב. כמה דקות הליכה בעזרת גוגל מפות והגענו.
חוויה קולינארית מפתיעה
המקום היה חמוד ונוהל על ידי חב"דניק חביב ששוחח איתנו בעברית. השירות היה מצוין ומהיר. והייתה לנו הפתעה קולינארית. הסושי היה ממש טעים, אבל לא התאפקנו והזמנו גם מנה שתפסה לנו את העין. סאשימי טונה עם גווקאמולי ורוטב מיונז פיקנטי בתוך טאקו. המנה היתה מפתיעה בטריותה ואיכותה. שילוב הטעמים בין היפאני למקסיקני היה פשוט שיחוק. לא יכולנו לחשוב שלא לשתף במנה המפתיעה גם את בעלי שהיה עסוק בענייני עבודה. לקחנו take away, וגם ממנו בקושי שרד משהו עד שחזרנו למלון.
למה העדפנו את תוצאות החיפוש של גוגל לעסק שלי?
מחווה רומנטית
אז במחווה אולי מעט רומנטית לתוצר המוצלח של השימוש הראשון בגוגל לעסק שלי - נפרגן לסושיה בתמונה מתוך מפות גוגל.