איש עסקים מטפס על קיר, אילוסטרציה למסע אל העמוד הראשון בגוגל

מכוונים גבוה

כל מי שהעסק שלו מבוסס על פניות אינטרנטיות, שואף להתמקם בעמוד הראשון בגוגל. רצוי כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. כל אחד בוחר לעצמו את הדרך לעמוד הראשון. יש מי שמשקיע באתר מפואר. יש מי שמחליט לותר ולהסתפק בפייסבוק. אחרים מפרסמים את עצמם בפלטפורמות אינטרנטיות מוכרות, כמו מדרג, דפי זהב, איזי וכדומה.

פיקסל ריק

תשלום פר קליק

מי שאצה לו הדרך מנהל קמפיין מודעות בגוגל ads. קמפיינים של PPC, (תשלום פר קליק - payment per click) הפכו לאחד הכלים הפופולריים לקידום באינטרנט. יותר ויותר בעלי עסקים משתמשים בפרסום וכורעים תחת הנטל. הסיכוי לקידום אורגני-טבעי של אתרי אינטרנט הולך ופוחת ככל שיותר אנשים משקיעים באתרים איכותיים. משך הזמן לקידום אתר בגוגל אל העמוד הראשון הינו ממושך. מקדמי האתרים אינם יכולים להתחייב לתוצאות. והעלויות בשמים.

ppc - תשלום פר קליק

האלטרנטיבה החדשה - גוגל לעסק שלי

מאז שיצרה חברת גוגל את האופציה של הקמת כרטיס אישי באמצעות גוגל לעסק שלי, ניתן לקבל קיצור דרך לעמוד הראשון בגוגל. ככל שהכרטיס שלכם יהיה מקצועי יותר ופעיל יותר - כך יגדלו סיכוייכם להופיע בעמוד הראשון בגוגל ולהתחיל לקבל פניות מהאינטרנט.

במה זה כרוך?

קודם כל בהבנה ש"תפסת מרובה לא תפסת". גוגל לעסק שלי אינו מיועד לקידום בזירה הארצית, אם כי לפעמים אפילו זה מצליח. לרוב, מדובר בקידום על בסיס גיאוגרפי. זאת אומרת: אתם מוותרים מראש על לקוחות פוטנציאלים מרחוק ומקבלים עדיפות באזור גיאוגרפי נתון.

מניסיון - זה פשוט משתלם. יש מספיק עבודה גם בעיר מגוריכם או ברדיוס סביר סביב כתובת העסק שלכם.

רוצים להגיע לעמוד הראשון בגוגל? צרו קשר עכשיו

נא למלא שם
נא למלא מספר טלפון עם קידומת
נא למלא כתובת דואר אלקטרוני

השאר תגובה





דילוג לתוכן