הבלוג של ביקורת בונה - גוגל לעסק שלי

אנו מעלים כאן בלוג שיווקי שימושי ומעניין שעשוי לספק לכם הצצה אל דרך קבלת ההחלטות בתחום המשתנה של שיווק דיגיטלי.

מעת לעת, חלות התפתחויות בתחום השיווק באינטרנט. דברים משתנים. מה שהיה נכון לאתמול, כבר לא נכון למחר.

במדינות שונות, עובדים כלי שיווק דיגיטלי שונים בעצימות המאפיינת את אותן מדינות. למשל, בארה"ב, טוויטר משחקת תפקיד ממשי בעולם השיווק הדיגיטלי. לעומת זאת, בישראל, הציפורים פחות מצייצות. מה שהפך את טוויטר למעצמה באמריקה, זו העובדה שלאנשים אין זמן וסבלנות לקרוא פוסטים ארוכים. בארץ טוויטר לא תפס, כי לאנשים אין זמן וסבלנות לנסח ציוצים קצרים. אתם מבינים? מנטליות משנה סדרי עולם. חידושים טכנולוגיים משנים סדרי עולם. אופנות משנות סדרי עולם. וצעירים משנים סדרי עולם.

מקלדת עם המילה בלוג - בלוג של גוגל לעסק שלי העוסק בשיווק דיגיטלי

מובילי דעה

כלבי האסקי מושכים מזחלת על השלג - מובילי דיעה

 

כמו בכל תחום אחר, גם באינטרנט יש מובילי דיעה. ואלו הם הילדים, הנוער והסטודנטים. הם לא רק משתמשים כבדים ברשת האינטרנט, הם למעשה, אלו שמניעים התפתחויות טכנולוגיות ומאיצים אותן. הם לא מאותגרים טכנולוגית. הם סקרנים ומתנסים ללא חשש. הם גם מקיימים אינטראקציה חברתית קבוצתית כמעט על בסיס יומי. אינטראקציה פיזית. לא רק וירטואלית. הם נפגשים ולומדים יחד בגן, בביה"ס ובאוניברסיטה ומבלים בחבורות ובתנועות נוער. היכולת שלהם "להעביר את הבשורה" על משהו חדש, הינה גדולה משל רוב המבוגרים.

לצידם, יש גם בוגרים שהינם בלוגיסטים. אנשים שחיים ונושמים אינטרנט ומסקרים כל מה שזז. לחלק מהם יש הרבה מאוד עוקבים הנחשפים להמלצות שלהם.

ולקינוח יש את היוטיוברים. אותם משקיענים המייצרים סרטונים שווים מכלום וזוכים להרבה מאוד עוקבים מכורים.

מוקדי השפעה חדשים

מוקדי ההשפעה ברשת הינם פונקציה של כמות ואיכות. כמות האנשים המקיימים אינטארקציה מסויימת ומפיצים אותה הלאה. כמות האנשים העוקבים אחר גורמים אחרים ברשת שלהם הם מייחסים חשיבות וסמכות. כריזמה אינטרנטית יכולה לייצר מאגר אוהדים כה גדול שזה הופך ממש לכוח פוליטי.

כולנו מושפעים במישרין או בעקיפין ממוקדי ההשפעה האלה והם מניעים את עולם השיווק הדיגיטלי. באופן טבעי.

ההסתכלות האנושית משתנה

שיווק דיגיטלי משנה את כל התפיסות ומערער את השיטה המסורתית הרווחת. מנער אותה ומרענן אותה. כך, למשל, בעולם שהינו כפר גלובלי, אתה יכול להפוך מזמר שהרדיו לא מכיר לבעל מיליוני צפיות ביוטיוב. אתה יכול לדלג מעל משוכת הפלייליסט של גלגל"צ, היישר אל "הפינה לשיפוטכם" של הציבור ברשת.

אתה יכול להיות פוליטיקאי שזוכה להתעלמות מפלגתית או תקשורתית. אבל אם יש לך משהו מעניין לומר או דרך מעניינת לומר זאת - אתה לא צריך מפלגה. גם לא עיתון שיפרגן לך כתבה. הכל בידיים שלך. חזרה לדמוקרטיה הישירה נוסח רומא.

אירועים של כדור הארץ

מחלקת האירועים של כדור הארץ מפיקה עבור מאות מיליונים אירועי ענק: האירוויזיון, המונדיאל, האולימפיאדה ועוד ועוד. האינטרנט משלב ידיים עם הטלוויזיה. אפשר לצפות באירועים חובקי עולם בשידור חי דרך הנייד, תוך כדי ריצה על חוף הים. אפשר לעקוב מהמקלטים ואפילו אי בודד כבר לא כל כך בודד דרך טלפונים לוויאניים.

לחדד שינויים ומגמות

אנחנו נשתדל לשים זום על תופעות המוניות, חדשנות ברשת ולגלות לאן זורמים האנשים ברשת ומדוע. נספק מידע, ננתח וגם נקבל תגובות מעניינות.

מעולם גלובלי לעולם לוקאלי

עיקר עיסוקו של הבלוג בקשר שבין שיווק גלובאלי לשיווק לוקאלי. כיצד הגיאוגרפיה משפיעה על שיווק ברשת. עד כמה חשובה הקרבה הפיזית בעידן של כפר גלובלי, ואיך המיקום משפיע על הרלוונטיות בתוצאות החיפוש באינטרנט. באופן טבעי המהפיכה המקומית תקבל ביטוי במידע, ניתוח והצעת חבילות לשיווק מקומי. למשל, חבילות קידום באמצעות גוגל לעסק שלי או גוגל ביזנס. למשל, חבילות לשיווק מקומי בפייסבוק או חבילות משולבות.

שלט: לחשוב גלובלי - להתמקד בלוקאלי
לחשוב גלובלי - להתמקד בלוקאלי

צלצלו אלינו

טל. 050-5528935

טל. 055-9208920

צרו קשר

דילוג לתוכן