ימי קורונה – ההזדמנות העסקית
בכל רע, יש טוב נכון שהיינו מוותרים על ימי קורונה. אבל הם כאן. ובינתיים, לפחות, הם לא מתכננים להיעלם מחיינו. ימי הקורונה גובים חיי אדם, פוגעים בכלכלה ומגבילים את החירות. אבל לצד ההיבטים השליליים המרובים שיש למגפה, כמו לכל דבר רע, יש לה גם היבטים חיוביים. היא מפקסת אותנו. ממקדת את האנשים במה שחשוב באמת.…
קרא עודשיווק דיגיטלי בימי קורונה
עובדים מהבית – משנים סדרי שיווק המגיפה שהתרגשה עלינו משנה סדרי עולם ועבודה. משנה סדרי שיווק. מצריכה חשיבה מחודשת על שיווק דיגיטלי בימי קורונה. רבים נאלצים לעבור לעבוד מהבית. חלק ניכר מבעלי העסקים נאלצים להמציא את עצמם מחדש. להעביר את מרכז הכובד של העבודה מהמשרד או העסק אל הבית. לנהל את העסק בעצימות נמוכה. הם…
קרא עודשיווק לוקאלי בגוגל ביזנס – מה קורה כשמפקירים את הזירה למתחרים?
לא רוצים להלך עליכם אימים זה כבר ברור לכל. שיווק לוקאלי בגוגל תופס יותר ויותר נפח בתנועת הגולשים. אם אין לכם דף עסקי בגוגל, אתם עלולים להפסיד יותר ויותר לקוחות פוטנציאלים. אתם עלולים להפסיד חלק נרחב מהלידים האיכותיים שהרשת יודעת לספק. שיווק לוקאלי הוא לא טרנד. תוצאות לוקאליות בגוגל הן חלק בלתי נפרד מהתוצאות האורגניות.…
קרא עודפתאום קם אדם בבוקר ומגלה את גוגל לעסק שלי
יש מי שמשחר קיומם באינטרנט לא נחו משיווק דיגיטלי. הם לא מפחדים מפרסום בגוגל. הם יודעים מה זה מילת מפתח. הם מכירים את מערכת אדוורדס וגילגלו כבר קמפיין אחד או שניים בחייהם. אבל יום בהיר אחד, הם מגלים שלא על האדוורדס לבדו יחיה האתר. יום בהיר אחד הם מגלים שהמודעות שלהם כבר לא מופיעות בגוגל.…
קרא עודגוגל לעסק שלי – מחווה לסושי מעבר לים
זה היה אחר צהריים קר לפני כשנה, דקה לפני השלג הראשון של הכריסטמס, כשיצאנו למסע חקר ושופינג רגלי ברחובות מנהטן. כיתתנו רגליים שעות ארוכות עד שהגיעה השעה לארוחת צהריים ממש מאוחרת. כשתי חובבות סושי מושבעות קיווינו לאתר סושי כשר בקרבת מקום. זה הוביל אותנו לאחת החוויות היותר כיפיות שהיו לנו באותה נסיעה. הפוסט הזה נכתב…
קרא עודעניי עירך קודמים בראי גוגל לעסק שלי
לעבוד קרוב לבית לרגע זה נראה כאילו שגוגל משנה את הסדרי התנועה של הפרסום באינטרנט. ממש כמו שווייז הפכו לשוטר תנועה המכוון אותה כדי לפזר עומסים בכבישים. למעשה, אנחנו עוד לא מבינים את המהפיכה העצומה שגוגל מייצרת. לא רק בעולם הוירטואלי. גוגל משנה, מבלי משים ומבלי שהתכוונה לכך, את עולם העסקים הממשי. היא מייצרת דרך…
קרא עודקיצור דרך לעמוד הראשון בגוגל
מכוונים גבוה כל מי שהעסק שלו מבוסס על פניות אינטרנטיות, שואף להתמקם בעמוד הראשון בגוגל. רצוי כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. כל אחד בוחר לעצמו את הדרך לעמוד הראשון. יש מי שמשקיע באתר מפואר. יש מי שמחליט לותר ולהסתפק בפייסבוק. אחרים מפרסמים את עצמם בפלטפורמות אינטרנטיות מוכרות, כמו מדרג, דפי זהב, איזי וכדומה. תשלום פר…
קרא עודשיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי עוד ועוד פלטפורמות נוצרות באינטרנט לצורך שיווק דיגיטלי. חברות ותיקות ששיווקו את עצמן בעבר באמצעים אוף-ליין, שינו את פניהן. למשל: דפי זהב, עיתונות יומית ומקומית ועוד. הן יצרו כלים משלימים, מתוך הבנה שהכוח השיווקי נמצא באינטרנט ועימו כוח הקנייה. במאמר זה נעסוק בפיתוח של "גוגל לעסק שלי" ומשמעותו בעולם של שיווק דיגיטלי. מלכי…
קרא עודמגמות בשיווק דיגיטלי – ללכת כי כולם הולכים
מגמות בשיווק דיגיטלי ללכת כי כולם הולכים האינטרנט הינו עולם דינאמי לחלוטין. אנשים פועלים בו כמו ציפורים נודדות. היום כאן. מחר שם. התנועה הזו מייצרת מגמות בשיווק הדיגיטלי. מקבצים עצומים של בני אדם נודדים תחילה בטפטוף. אחר כך בזרם. מאתר אחד לאתר אחר. ממנוע חיפוש אחד למנוע חיפוש אחר. מרשת חברתית אחת לרשת חברתית אחרת.…
קרא עודלמה כדאי להשקיע בגוגל לעסק שלי?
למה כדאי להשקיע בגוגל לעסק שלי? ניתוח מזווית שיווקית מהפיכת המידע היא גם מהפיכה שיווקית מהפיכת המידע שיצרה רשת האינטרנט על כל שלוחותיה – יצרה גם מהפיכה שיווקית. לרשותנו עומדות הרבה מאוד פלטפורמות שיווק באינטרנט ואנו מתקשים לבחור ביניהן. שיווק באינטרנט עולה כסף ואנו מבקשים להשקיע באותם ערוצים שיניבו לנו מקסימום תועלת. במונחים של אינטרנט…
קרא עוד