fbpx

שיווק דיגיטלי

עוד ועוד פלטפורמות נוצרות באינטרנט לצורך שיווק דיגיטלי. חברות ותיקות ששיווקו את עצמן בעבר באמצעים אוף-ליין, כמו: דפי זהב, עיתונות יומית ומקומית ועוד, שינו את פניהן, ויצרו כלים משלימים' מתוך הבנה שהכוח השיווקי נמצא באינטרנט וכוח הקנייה גם הוא עובר [...] קרא עוד
0

מגמות בשיווק דיגיטלי – ללכת כי כולם הולכים

מגמות בשיווק דיגיטלי ללכת כי כולם הולכים האינטרנט הינו עולם דינאמי לחלוטין. אנשים פועלים בו כמו ציפורים נודדות. היום כאן. מחר שם. התנועה הזו מייצרת מגמות בשיווק הדיגיטלי. מקבצים עצומים של בני אדם נודדים תחילה בטפטוף. אחר כך בזרם. מאתר [...] קרא עוד
0

למה כדאי להשקיע בגוגל לעסק שלי?

למה כדאי להשקיע בגוגל לעסק שלי? ניתוח מזווית שיווקית מהפיכת המידע היא גם מהפיכה שיווקית מהפיכת המידע שיצרה רשת האינטרנט על כל שלוחותיה – יצרה גם מהפיכה שיווקית. לרשותנו עומדות הרבה מאוד פלטפורמות שיווקיות מתחרות ואנו מתקשים לבחור ביניהן. שיווק [...] קרא עוד
0

ביקורת בונה – המשמעות החדשה

ביקורת בונה – המשמעות החדשה ביקורת בונה בעידן הישן כשאומרים ביקורת בונה מתכוונים בדרך כלל למאפייניה של הביקורת. יש הרבה מאמרים ומילים שנשפכו כדי לקבוע כללים למתן ביקורת בונה. אחת הדרכים לבדוק אם ביקורת הינה ביקורת בונה, הוא לבחון האם [...] קרא עוד
0

להתקדם בגוגל בלי אתר

להתקדם בגוגל בלי אתר בתי קפה ומסעדות קידום בגוגל בלי אתר נשמע משהו קצת דמיוני. אז אם אתם בתחילת הדרך, אם פתחתם עסק חדש, חכו רגע לפני שאתם רצים להקים אתר אינטרנט. אפשר לייצר נוכחות באינטרנט גם ללא אתר. לא. אנחנו [...] קרא עוד
0
מקלדת עם המילה בלוג - בלוג של גוגל לעסק שלי העוסק בשיווק דיגיטלי

הבלוג שלנו

אנו מעלים כאן בלוג שיווקי שימושי ומעניין שעשוי לספק לכם הצצה אל דרך קבלת ההחלטות בתחום המשתנה של שיווק דיגיטלי.

מעת לעת, חלות התפתחויות בתחום השיווק באינטרנט. דברים משתנים. מה שהיה נכון לאתמול, כבר לא נכון למחר.

במדינות שונות, עובדים כלי שיווק דיגיטלי שונים בעצימות המאפיינת את אותן מדינות. למשל, בארה"ב, טוויטר משחקת תפקיד ממשי בעולם השיווק הדיגיטלי. לעומת זאת, בישראל, הציפורים פחות מצייצות. מה שהפך את טוויטר למעצמה באמריקה, זו העובדה שלאנשים אין זמן וסבלנות לקרוא פוסטים ארוכים. בארץ טוויטר לא תפס, כי לאנשים אין זמן וסבלנות לנסח ציוצים קצרים. אתם מבינים?מנטליות משנה סדרי עולם. חידושים טכנולוגיים משנים סדרי עולם. אופנות משנות סדרי עולם. וצעירים משנים סדרי עולם.

מובילי דיעה

כלבי האסקי מושכים מזחלת על השלג - מובילי דיעה

כמו בכל תחום אחר, גם באינטרנט יש מובילי דיעה. ואלו הם הילדים, הנוער והסטודנטים. הם לא רק משתמשים כבדים ברשת האינטרנט, הם למעשה, אלו שמניעים התפתחויות טכנולוגיות ומאיצים אותן. הם לא מאותגרים טכנולוגית. הם סקרנים ומתנסים ללא חשש. הם גם מקיימים אינטראקציה חברתית קבוצתית כמעט על בסיס יומי. אינטראקציה פיזית. לא רק וירטואלית. הם נפגשים ולומדים יחד בגן, בביה"ס ובאוניברסיטה ומבלים בחבורות ובתנועות נוער. היכולת שלהם "להעביר את הבשורה" על משהו חדש, הינה גדולה משל רוב המבוגרים.

לצידם, יש גם בוגרים שהינם בלוגיסטים. אנשים שחיים ונושמים אינטרנט ומסקרים כל מה שזז. לחלק מהם יש הרבה מאוד עוקבים הנחשפים להמלצות שלהם.

ולקינוח יש את היוטיוברים. אותם משקיענים המייצרים סרטונים שווים מכלום וזוכים להרבה מאוד עוקבים מכורים.

מוקדי השפעה חדשים

מוקדי ההשפעה ברשת הינם פונקציה של כמות ואיכות. כמות האנשים המקיימים אינטארקציה מסויימת ומפיצים אותה הלאה. כמות האנשים העוקבים אחר גורמים אחרים ברשת שלהם הם מייחסים חשיבות וסמכות. כריזמה אינטרנטית יכולה לייצר מאגר אוהדים כה גדול שזה הופך ממש לכוח פוליטי.

כולנו מושפעים במישרין או בעקיפין ממוקדי ההשפעה האלה והם מניעים את עולם השיווק הדיגיטלי. באופן טבעי.

ההסתכלות האנושית משתנה

שיווק דיגיטלי משנה את כל התפיסות ומערער את השיטה המסורתית הרווחת. מנער אותה ומרענן אותה. כך, למשל, בעולם שהינו כפר גלובלי, אתה יכול להפוך מזמר שהרדיו לא מכיר לבעל מיליוני צפיות ביוטיוב. אתה יכול לדלג מעל משוכת הפלייליסט של גלגל"צ, היישר אל "הפינה לשיפוטכם" של הציבור ברשת.

אתה יכול להיות פוליטיקאי שזוכה להתעלמות מפלגתית או תקשורתית. אבל אם יש לך משהו מעניין לומר או דרך מעניינת לומר זאת - אתה לא צריך מפלגה. גם לא עיתון שיפרגן לך כתבה. הכל בידיים שלך. חזרה לדמוקרטיה הישירה נוסח רומא.

אירועים של כדור הארץ

מחלקת האירועים של כדור הארץ מפיקה עבור מאות מיליונים אירועי ענק: האירוויזיון, המונדיאל, האולימפיאדה ועוד ועוד. האינטרנט משלב ידיים עם הטלוויזיה. אפשר לצפות באירועים חובקי עולם בשידור חי דרך הנייד, תוך כדי ריצה על חוף הים. אפשר לעקוב מהמקלטים ואפילו אי בודד כבר לא כל כך בודד דרך טלפונים לוויאניים.

לחדד שינויים ומגמות

אנחנו נשתדל לשים זום על תופעות המוניות, חדשנות ברשת ולגלות לאן זורמים האנשים ברשת ומדוע. נספק מידע, ננתח וגם נקבל תגובות מעניינות.

מעולם גלובלי לעולם לוקאלי

עיקר עיסוקו של הבלוג בקשר שבין שיווק גלובאלי לשיווק לוקאלי. כיצד הגיאוגרפיה משפיעה על שיווק ברשת. עד כמה חשובה הקרבה הפיזית בעידן של כפר גלובלי, ואיך המיקום משפיע על הרלוונטיות בתוצאות החיפוש באינטרנט. באופן טבעי המהפיכה המקומית תקבל ביטוי במידע, ניתוח והצעת חבילות לשיווק מקומי. למשל, חבילות קידום באמצעות גוגל לעסק שלי או גוגל ביזנס. למשל, חבילות לשיווק מקומי בפייסבוק או חבילות משולבות.

שלט: לחשוב גלובלי - להתמקד בלוקאלי

לחשוב גלובלי - להתמקד בלוקאלי