פתאום קם אדם בבוקר ומגלה את גוגל לעסק שלי

החשד הראשון - גוגל

יש מי שמשחר קיומם באינטרנט לא נחו משיווק דיגיטלי. הם לא מפחדים מפרסום בגוגל. הם יודעים מה זה מילת מפתח. הם מכירים את מערכת אדוורדס וגילגלו כבר קמפיין אחד או שניים בחייהם. אבל יום בהיר אחד, הם מגלים שלא על האדוורדס לבדו יחיה האתר. יום בהיר אחד הם מגלים שהמודעות שלהם כבר לא מופיעות בגוגל.…

קרא עוד

גוגל לעסק שלי – מחווה לסושי מעבר לים

סאשימי סלמון בתוך טאקי פריך

זה היה אחר צהריים קר לפני כשנה, דקה לפני השלג הראשון של הכריסטמס, כשיצאנו למסע חקר ושופינג רגלי ברחובות מנהטן. כיתתנו רגליים שעות ארוכות עד שהגיעה השעה לארוחת צהריים ממש מאוחרת. כשתי חובבות סושי מושבעות קיווינו לאתר סושי כשר בקרבת מקום. זה הוביל אותנו לאחת החוויות היותר כיפיות שהיו לנו באותה נסיעה. הפוסט הזה נכתב…

קרא עוד

עניי עירך קודמים בראי גוגל לעסק שלי

מחזקים את העסקים המקומיים

לעבוד קרוב לבית לרגע זה נראה כאילו שגוגל משנה את הסדרי התנועה של הפרסום באינטרנט. ממש כמו שווייז הפכו לשוטר תנועה המכוון אותה כדי לפזר עומסים בכבישים. למעשה, אנחנו עוד לא מבינים את המהפיכה העצומה שגוגל מייצרת. לא רק בעולם הוירטואלי. גוגל משנה, מבלי משים ומבלי שהתכוונה לכך, את עולם העסקים הממשי. היא מייצרת דרך…

קרא עוד

קיצור דרך לעמוד הראשון בגוגל

עומדים בתור - אילוסטרציה לזמן המתנה ממושך

מכוונים גבוה כל מי שהעסק שלו מבוסס על פניות אינטרנטיות, שואף להתמקם בעמוד הראשון בגוגל. רצוי כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. כל אחד בוחר לעצמו את הדרך לעמוד הראשון. יש מי שמשקיע באתר מפואר. יש מי שמחליט לותר ולהסתפק בפייסבוק. אחרים מפרסמים את עצמם בפלטפורמות אינטרנטיות מוכרות, כמו מדרג, דפי זהב, איזי וכדומה. תשלום פר…

קרא עוד

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי עוד ועוד פלטפורמות נוצרות באינטרנט לצורך שיווק דיגיטלי. חברות ותיקות ששיווקו את עצמן בעבר באמצעים אוף-ליין, שינו את פניהן. למשל: דפי זהב, עיתונות יומית ומקומית ועוד. הן יצרו כלים משלימים, מתוך הבנה שהכוח השיווקי נמצא באינטרנט ועימו כוח הקנייה. במאמר זה נעסוק בפיתוח של "גוגל לעסק שלי" ומשמעותו בעולם של שיווק דיגיטלי. מלכי…

קרא עוד

מגמות בשיווק דיגיטלי – ללכת כי כולם הולכים

ציפורים נודדות - מגמות שיווק דיגיטלי

מגמות בשיווק דיגיטלי ללכת כי כולם הולכים האינטרנט הינו עולם דינאמי לחלוטין. אנשים פועלים בו כמו ציפורים נודדות. היום כאן. מחר שם. התנועה הזו מייצרת מגמות בשיווק הדיגיטלי. מקבצים עצומים של בני אדם נודדים תחילה בטפטוף. אחר כך בזרם. מאתר אחד לאתר אחר. ממנוע חיפוש אחד למנוע חיפוש אחר. מרשת חברתית אחת לרשת חברתית אחרת.…

קרא עוד

למה כדאי להשקיע בגוגל לעסק שלי?

מהפיכת המידע באינטרנט

למה כדאי להשקיע בגוגל לעסק שלי? ניתוח מזווית שיווקית מהפיכת המידע היא גם מהפיכה שיווקית מהפיכת המידע שיצרה רשת האינטרנט על כל שלוחותיה – יצרה גם מהפיכה שיווקית. לרשותנו עומדות הרבה מאוד פלטפורמות שיווק באינטרנט ואנו מתקשים לבחור ביניהן. שיווק באינטרנט עולה כסף ואנו מבקשים להשקיע באותם ערוצים שיניבו לנו מקסימום תועלת. במונחים של אינטרנט…

קרא עוד

ביקורת בונה – המשמעות החדשה

חמישה כוכבים - ביקורת בונה בגוגל לעסק שלי

ביקורת בונה – המשמעות החדשה ביקורת בונה בעידן הישן כשאומרים ביקורת בונה מתכוונים בדרך כלל למאפייניה של הביקורת. יש הרבה מאמרים ומילים שנשפכו כדי לקבוע כללים למתן ביקורת בונה. אחת הדרכים לבדוק אם ביקורת הינה ביקורת בונה, הוא לבחון האם היא מביאה לשיפור. אבל את זה ניתן לשפוט רק בדיעבד. כשמותחים ביקורת צריך לקחת בחשבון,…

קרא עוד

להתקדם בגוגל בלי אתר

חשמלאי מתקן נקודת מאור - כהמחשה לבעלי מקצוע בגוגל לעסק שלי

להתקדם בגוגל בלי אתר בתי קפה ומסעדות קידום בגוגל בלי אתר נשמע משהו קצת דמיוני. אז אם אתם בתחילת הדרך, אם פתחתם עסק חדש, חכו רגע לפני שאתם רצים להקים אתר אינטרנט. אפשר לייצר נוכחות באינטרנט גם ללא אתר. לא. אנחנו לא מתכוונים להקמת עמוד עסקי בפייסבוק. אנחנו מתכוונים לקידום בתוצאות החיפוש של גוגל. רק בלי…

קרא עוד