חשמלאי מתקן נקודת מאור - כהמחשה לבעלי מקצוע בגוגל לעסק שלי

להתקדם בגוגל בלי אתר

ברמן משקאות חמים מכין קפה

בתי קפה ומסעדות

קידום בגוגל בלי אתר נשמע משהו קצת דמיוני. אז אם אתם בתחילת הדרך, אם פתחתם עסק חדש, חכו רגע לפני שאתם רצים להקים אתר אינטרנט. אפשר לייצר נוכחות באינטרנט גם ללא אתר. לא. אנחנו לא מתכוונים להקמת עמוד עסקי בפייסבוק. אנחנו מתכוונים לקידום בתוצאות החיפוש של גוגל. רק בלי אתר.

והאופציה הזו בהחלט קיימת. באמצעות אפליקציית גוגל לעסק שלי, המיועדת לקידום עסקים על בסיס גיאוגרפי.

כשאתם מוכרים כוס קפה, אתם שואלים: קטן, בינוני או גדול? 

זה מה שאנחנו שואלים אתכם כשאתם מבקשים לקדם את עצמכם באינטרנט. האם בתקציב קטן, בינוני או גדול?

הקידום הטוב ביותר למסעדות ובתי קפה הוא דרך משיכת האנשים הקרובים אליהם גיאוגרפית. רוב הסיכויים שזה קהל היעד הטבעי שלכם. זו הסיבה שקידום על בסיס מקומי באמצעות גוגל לעסק שלי, זה ממש עסק טוב בשבילכם. לאחר שתצברו מוניטין חיובי ברשת, יכול להיות שתהפכו לאבן שואבת גם ממקומות אחרים ומרוחקים. אבל אם רוצים להתחיל לשווק בתקציב לא גדול, אז יש לכם כאן פתרון מן המוכן.

חנות בגדים (אילוסטרציה) - שיווק חנויות באמצעות האינטרנט

שיווק חנויות באינטרנט

אם יש לך חנות או רשת חנויות - אז מעכשיו באפשרותך לקדם אותה על בסיס גיאוגרפי. 

האפליקציה של גוגל לעסק שלי נועדה בדיוק בשביל זה. היא מושתתת על העקרון שאנשים מחפשים לבלות ולקנות במקום שבו הם נמצאים פיזית.

אם החנות שלך תהיה על המפה של גוגל ואפשר יהיה לראות אם היא פתוחה או סגורה ומה מוכרים בה, יש יותר סיכוי שיגיעו אליך. לא צריך בשביל זה אתר אינטרנט. צריך רק כתובת וכרטיס איכותי ומפורט בגוגל לעסק שלי. כרטיס שייתן תמונה מלאה על החנות שלך וביקורות חיוביות שיספקו לגולשים מידע על המוניטין של החנות. לא צריך יותר מזה.

חשמלאי מתקן נקודת מאור

בעלי מקצוע - כך הכי משתלם לשווק את העסק שלכם

דפי זהב, המקצוענים, איזי? האם אתה מפרסם באחד מהם? 

בכל מקרה, כדאי שתדע, שיש לך אופציה אחרת וטובה יותר.

אתה לא צריך לפרסם במדיה ארצית כדי לקבל פניות מהשכנים שלך ומקהל היעד הטבעי שלך.

חשוב שתדע, שאתרים כמו דפי זהב והמקצוענים, מציבים אותך במרחק 2 הקלקות מהגולש. אבל אתה יכול להיות במרחק הקלקה אחת ממנו. ובדיוק בזמן שהוא במצוקה, מחפש פתרון מהיר ורוצה להגיע אל בעל מקצוע רלוונטי באופן מיידי - הוא ממש חסר סבלנות.

לכן, הפתרון של גוגל לעסק שלי הוא הפתרון המתאים ביותר עבורך. לא צריך לעבור משוכה של אתר מתווך. אפשר לעלות ישירות בעמוד הראשון בגוגל. קידום בגוגל באמצעות גוגל לעסק שלי אפשרי בלי אתר מתווך ואפילו בלי אתר אינטרנט בכלל.

צימר עם ג'קוזי משקיף אל הנוף

הפתרון המשתלם לשווק צימר או בקתה

כן, כן, זה ידוע שבתחום הצימרים התחרות ממש מטורפת. 

אז לא מספיק שהתחרות כל כך קשה, אתם נאלצים לחלוק את הרווחים שלכם עם אתרים מתווכים. אז אם אתם מפרסמים את עצמכם דרך Weekend או Booking - שימו לב שגוגל פותחת לכם כרטיס עסקי אוטומטי עם הטלפונים שלהם ולא עם הטלפון הפרטי שלכם.

אבל את מה שהם עושים עבור הקופון שהם עצמם גוזרים - אתם יכולים לעשות עבור עצמכם ולהרוויח יותר על כל עסקה. 

אנחנו יכולים לעזור לכם לנתב לפחות חלק מהתנועה באינטרנט ישירות אליכם, מבלי לעבור דרך מספר הטלפון של אתר מתווך.


מעוניינים בקבלת מידע על החבילה?
צרו עמנו קשר עכשיו.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת להזמנת חבילת ביקורת בונה ליצירת כרטיס מקצועי ומושקע בגוגל לעסק שלי. אם אתם מעוניינים לשוחח עמנו ולשמוע פרטים מלאים על החבילה ומה שהיא מקנה לכם - אתם מוזמנים ליצור קשר בטל. 050-5528935.


השאר תגובה





דילוג לתוכן