שיווק דיגיטלי בימי קורונה

עובדים מהבית - משנים סדרי שיווק

המגיפה שהתרגשה עלינו משנה סדרי עולם ועבודה. משנה סדרי שיווק. מצריכה חשיבה מחודשת על שיווק דיגיטלי בימי קורונה. רבים נאלצים לעבור לעבוד מהבית. חלק ניכר מבעלי העסקים נאלצים להמציא את עצמם מחדש. להעביר את מרכז הכובד של העבודה מהמשרד או העסק אל הבית. לנהל את העסק בעצימות נמוכה. הם נאלצים לשווק שירותים או מוצרים עד הבית ולצמצם את האינטראקציות שלהם עם אחרים. לטובתם הם ולטובת החברה הישראלית כולה.

עבודה קרוב לבית - שטיחון ועליו כתוב: home, sweet home

הגבלת התנועה וההתקהלות - מעלה את חשיבות האינטרנט

אם מרכז הכובד השיווקי שלכם כבעלי עסק היה תנועה פיזית של אנשים - אתם צריכים לעבור ל- Mode אחר. יחלוף זמן רב עד שאנשים יוכלו לנוע שוב בחופשיות ברחובות ובקניונים. עולם כבר לא ינהג כמנהגו. בזמן הזה, שבו אתם יושבים באפס מעשה וכוססים ציפורניים, משתנים הרגלי הצריכה לעיניכם. יותר ויותר אנשים מזמינים באמצעות האינטרנט, לומדים ב- ZOOM ועוברים לסביבת עבודה מקוונת. אז אחת מהשתיים: או שתתאימו את עצמכם ותסתגלו במהירות למציאות המתהווית מחדש או שהכיס שלכם יתחיל לדבר ביידיש. זה נכון גם לגבי מי שאינם תלויים בעבודתם בגישה פיזית מבחוץ. שיווק דיגיטלי בעידן הקורונה - מצריך שימוש בכלים נוספים, הגדלת תקציבים ומציאת נישות פעילות חדשות.

שיווק דיגיטלי בימי קורונה - מה זה אומר?

אם עד היום לא חשבתם שעליכם להשקיע בתשתיות אינטרנט, הזמנים השתנו. ייתכן שעד עכשיו יכולתם להסתדר בלי. הקורונה שינתה את המצב. מעכשיו, לא תוכלו יותר לחמוק מיצירת נוכחות מנוהלת באינטרנט. שימו לב. יצירת נוכחות לכשעצמה - לא תספיק. חשים את זה היטב בעלי עסקים שיש להם נוכחות באינטרנט - אבל היא לא מנוהלת.

מה זה אומר נוכחות מנוהלת באינטרנט? ✍✍✍

זה אומר קודם כל שאתם צריכים לפעול בחוכמה ולא בשליפה מהשרוול. מי שרץ עכשיו להקים אתר אינטרנט - חוטא למטרה. יש פעולות ואפשרויות שיווקיות באינטרנט גם ללא אתר. יש זירות פעילות שונות. יש מידע ותובנות שצריך להכיר ולאגום, לפני שמחליטים על קווי הפעולה הנכונים. יש ניסוי וטעייה ותהליכי הסקת מסקנות. יש אנשי מקצוע שצריך לדעת לבחור מתוך מגוון רחב של "מומחי אינטרנט".

נוכחות מנוהלת באינטרנט משמעה:

בחירת אנשי מקצוע שילוו אתכם בתהליך. אנשים שיספקו לכם מבט רענן על העסק שלכם ועל מנועי הצמיחה שלו. אנשים שיסייעו לכם במשימה של ההקמה והתחזוקה של נכסי האינטרנט שלכם.

ביצוע מחקר מקדים באינטרנט לצורך לימוד זירת התחרות ברשת.

בניית תוכנית עבודה הלוקחת בחשבון את התקציב העומד לרשותכם לצורך שיווק דיגיטלי.

בחירה נבונה של תשתיות האינטרנט, שישרתו את העסק שלכם באופן אפקטיבי מבחינת עלות-תועלת.

צפי של התפתחויות בעולם השיווק הדיגיטלי לצד התפתחויות בעולם הממשי ויצירת מסגרות גמישות, המאפשרות הסתגלות מהירה לדינאמיקה של השוק.

תחזוקה וניהול שוטף ושיטתי של תשתיות האינטרנט שלכם.

ניסוי, טעייה והפקת לקחים מהירה
ניסוי, טעייה והפקת לקחים מהירה

שיווק דיגיטלי - דינאמיות וגמישות מקסימלית

היתרון המרכזי שמציע לכם עולם השיווק הדיגיטלי הוא כושר תמרון כמעט בלתי מוגבל. במהירות רבה תוכלו לבחון את צעדי השיווק שבחרתם ולתקן תוך כדי תנועה. עלויות הניסוי והטעייה הן בדרך כלל זניחות בשל היכולת להפקת לקחים תוך זמן קצר ביותר.

האפשרויות הרבות שהאינטרנט מציע - יאפשרו לכם רה-ארגון מהיר ביותר בעסק. הסתגלות וגמישות בתגובה לשינויים חריפים בשוק - יבטיחו לכם שרידות כלכלית בימים קשים. לפעמים, אפילו צמיחה ושגשוג לא צפויים - אם תדעו לנצל מצב חדש לטובתכם ותקדימו את השוק.

השאר תגובה





דילוג לתוכן