הליצן המפחיד

לא רוצים להלך עליכם אימים

זה כבר ברור לכל. שיווק לוקאלי בגוגל תופס יותר ויותר נפח בתנועת הגולשים. אם אין לכם דף עסקי בגוגל, אתם עלולים להפסיד יותר ויותר לקוחות פוטנציאלים. אתם עלולים להפסיד חלק נרחב מהלידים האיכותיים שהרשת יודעת לספק. שיווק לוקאלי הוא לא טרנד. תוצאות לוקאליות בגוגל הן חלק בלתי נפרד מהתוצאות האורגניות.

אם אתם לא שם והמתחרים שלכם כן - מצבכם רק יילך ויחריף. אתם עלולים להיכנס לסוג של מעגל עוני. לחלופין, העסק שלכם יצטרך להוציא הרבה יותר כסף על שיווק דיגיטלי מהמתחרים. גם נתון זה לא מעודד בתנאי תחרות. זה אומר שכנראה הוצאות השיווק שלכם יהיו גדולות יותר משל המתחרים.

פיקסל ריק

ויתור על שיווק לוקאלי - הפסד לקוחות

קידום באמצעות גוגל לעסק שלי מקבל משבצת קבועה בעמוד הראשון בגוגל. זו המשבצת היחידה הצמודה לתמונה (של מפת גוגל) מבין התוצאות האורגניות. זו המשבצת היחידה המציגה לכם נתוני דירוג על בית העסק כבר מהעמוד הראשון. התוצאה היא שהגולשים לא צריכים להתאמץ ולחפש בתוך אתרים של בעלי מקצוע או אינדקסים. הם מקבלים תוצאות רלוונטיות לחיפוש שלהם, כבר בעמוד הראשון של גוגל.

שיווק לוקאלי בגוגל ביזנס משמעו, בין השאר, שאנשים יכולים לצפות בדירוג הכוכבים של בעל העסק. הם יכולים להחליט שהם סומכים על גולשים אחרים שהתנסו אצלו. הם מקבלים אינדיקציה מיידית לאיכותו. הם לא צריכים להמשיך לחפש. המשמעות היא שמי שמופיעים עם דירוג חיובי בתוך המשבצת של גוגל לעסק שלי - מקבלים בולטות. בולטות שהם ממירים ללקוחות ולכסף. עכשיו תשאלו את עצמכם על חשבון מי.

שד העל הקיר

.לא שדים על הקיר. מציאות

המציאות היא שדף עסקי בגוגל ביזנס מסיט חלק מהתעבורה של החיפושים באינטרנט לתוצאות החיפוש של גוגל לעסק שלי. ככל שהעסק שלך מתבסס יותר על פניות או הגעה לחנות מאזור קרוב - כך הסטת הלקוחות דרך האינטרנט תהיה גדולה יותר. התוצאה: עסקים המופיעים בצורה מקצועית בגוגל ביזנס - יפרחו. עסקים אחרים - יתכווצו. זה תהליך טבעי. לא שדים על הקיר, אלא מציאות חיה, נושמת ובועטת. זו הסיבה שבעלי עסקים ראציונליים, לא מוותרים על שיווק לוקאלי בגוגל.

השאר תגובה





דילוג לתוכן